GELDİM

by - Kasım 04, 2020

 


 Merhaba bir türlü zaman ayırmayıp yazamadığım ama hep bir gün yazacağım diye kenara attığım minik bloğum..

Ne kadar uzadı bu ara yine. Sert bir kahve yaptım, naif bir müzik çalıyor. Yapmam gereken şeyleri düşünüyorum... Kendime de kızıyorum biraz aslında. Buraya da emek verdim ne da olsa. Niye belirli yere gelmişken bırakıyorsun ipin ucunu. Belki biraz daha devam etsem başladığım işe sonu çok güzel olacak. 

Belki...

Sevdiğim şeylerden hep uzaklaştım. Yazmak, okumak, gezmek... Sanki hayatım tek bir düzene ayarlanmış (sankideğilöyle). Her pazartesi için planlar yapıldı. Daha düzenli, daha düzenli, daha düzenli... Ama bir kere bile başaramadım. Kızgınlığım kendime. Neden bu kadar boşladım. Eksik bir şeyler var. Yeri doldurulunca herşeyin hallolacağı bir şey. 

Dünyada bu kadar öğrenilmesi, araştırılması, yardım edilmesi gereken şey varken neden şimdi duruyorum? Bilmiyorum. Bulacağım.. umarım...

Buradan tanıştığım güzel insanlar var. Yazmadığımı fark edip neden bıraktın diye soruyorlar. Nasıl mutlu ediyor.. O zaman burayı biraz canlandıralım. Takip ettiğiniz sevdiğiniz blogların isim ve linklerini eklerseniz takip etmek isterim.  

Yorumlardayım, en kısa sürede görüşmek dileğiyle.🎔

(Bu arada niye kendi fotoğrafını koydun diye sormayın koydum işte bulamadım başka😅)

You May Also Like

9 yorum

  1. Blog yazmak, instagram hesabına falan benzemiyor. Abuk subuk fotoğraflar, alıntılar, sacma kahve sunumları yada açıkçası çok da içeriğini merak etmediğim diğer ıvır zivirlari paylasmakla bir yere gelinmiyor. Cunku burasi yazan, fikir üreten insanların yeri. Kendine has fikirleriniz, düşünceleriniz, hayalleriniz, tasarımlarınız, notlariniz, günlükleriniz yada her "ne ise" size ait olan gerçekçi birseyiniz yoksa burda barinamazsiniz. Öncelikli olarak takipçi sayınızı, site hitinizi kontrol etmekten vazgeçin. Burasi instagram değil çünkü. Siz üretin. Gercek kaliteli okuyucu kitlesi sizi bulacaktır. Ayrica google da sizi destekleyecektir arama sonuçlarında. Bunu yaziniza istinaden yazıyorum fakat bir cevap niteliginde değil. Not olarak eklemek amacıyla. Yani blog isi cok daha fazla emek ister. Vazgecmeyin. Burasi en güzel mecra...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığını her kelime benim için öneridir. çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz.

      Sil
  2. Olur öyle bazen :) Gidilir, kaybolunur ve sonra yine gelinir :) Hoş geldin :) Acaba dinlediğin naif müzik neydi diye merak ettim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum. Siz de hoşgeldinizz :) Sezen Aksu- Ben de Yoluma Giderim çalıyordu zannedersem :)

      Sil
  3. hadi işte bundan sonra daparsıııın yazarsın beee :)

    YanıtlaSil
  4. Bende uzun zaman aradan sonra geldim. O zaman hoşgeldikk:)

    YanıtlaSil
  5. 1 seneyi geçti tekrar gelin 👰

    YanıtlaSil