Selam Karantina

by - Nisan 02, 2020






Selamlaar. Şöyle canım okulumda çekindiğim fotimi koyayım dedim.
 Karantina günleriniz nasıl geçiyor ?
Benim de birçoğunuz gibi oldukça sıkıcı. Ama bu süreç belli bir zaman daha devam edecek ve bir şeylerle uğraşmam gerekiyor. Elimdeki telefondan 101 oynamayı bırakıp tabii. Bu süreçte neler yapmak istediğimden biraz da size bahsetmek isterim.
Geçenlerde kendi kendime amigurumi bebekler ve hayvanlardan örmeye başlamıştım. Her zaman olduğu gibi  sıkılıp bir köşeye atmıştım.Yaptığım tek şey bir tavşan kafası (anahtarlık) ve yarım bir tavşan daha 😁 bunlara tekrar başlayacağım.
                                                         Resim önizlemesi
Nisan ayına girdik malum bu ay en az 3 kitap okuyayım diyorum . Hatta tabii daha fazla okumam gerek ama baya boşladığım için şuan üç iyi.
Sosyal hizmet okuyorum ve bölümümle alakalı daha çok şey öğrenmek istiyorum. Çünkü biz bilgilerimizi alanda uyguluyoruz. (Daha sonra bölümümle alakalı bir yazı paylaşacağım😊) Bir de bölümle alakalı güncel bir dergi çıkıyor becerebilirsem oraya bir yazı göndermeyi düşünüyorum.

Şuracığa geçenlerde yaptığım kurabiyemin tarifini de bırakayım. Klasik herkesin yaptığı bir tariftir. Ben bu sefer çikolata parçaları koyarak yaptım. Bir sonrakini portakal, tarçın ve ceviz katarak deneyeceğim nefis olur bence nefiss 🎈

▪125 gr paket yağ
▪1 paket kabartma tozu
▪1 paket vanilya
▪1 yumurta
▪1 çay bardağı sıvı yağ
▪1 su bardağı pudra şekeri
▪2.5 su bardağı un

Un hariç tüm malzemeleri karıştırıyoruz. Daha sonra yavaş yavaş un ekliyoruz. Az gelirse de biraz daha ekleyebilirsiniz. Elimize yapışmayan bir hamur elde ediyoruz. Ben iki hamur yaptım birini kakaolu çikolatalı birini sade çikolatalı.

Ayrıca bu sağlıksız tariflere de bir an önce son vermeliyim şimdiye kadar 1,5 kilo almışım bilee. Yakında sağlıklı tariflerimi paylaşmaya başlarım ,tabi kendimi ikna edebilirsem 💁‍♀️😊

Kısa bir selam deyim dedim ve şimdi gidiyorum kendinize iyi bakın, görüşmek üzeree 🙌😊

Neler yaptığınızı, günlerinizin nasıl geçtiğini benimle paylaşabilirsiniz. Her türlü dizi, kitap, film önerilerinizi de  tabi kii
😊🧚🏻‍♀️



You May Also Like

28 yorum

  1. son yazımdasın ciciş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay ayyyy ❤ cok teşekkür ederiim 😊

      Sil
  2. Amigurumi çok meşakkatli gibi geliyor örgü işinden az çok anlasam bile.Çok güzel oluyorlar ama :)

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel oluyorlar ama çok meşakatli gercekten. Teşekkürler 😊🧚🏻‍♀️

      Sil
  3. Elinize sağlık deep hanım sizin blogu tavsiye edince takibe aldım saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,,hoşgeldiniz. Ben de sizleri takipteyim 😊

      Sil
  4. Sizi takipteyim 😊 teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  5. Çok sıkıldık walla canım :( Ama olsun kurabiye tarifini yapıp azcık mutlu olayım bari :D

    YanıtlaSil
  6. Bende takipteyim. Kurabiye tarifi içinde teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Hmm, sosyal hizmet... Önemli tabii :) Ama "sosyal hizmet" denince sanırım pek çok zihinde yeterince canlanmıyor. Belki burada alanınla ilgili şeyler söyledikçe biz de öğreniriz sayende :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sizlerle bölümümle alakalı şeyler paylaşmaya başlayacağım :) Teşekkürler

      Sil
  8. Bu dönemde oynanacak oyun arıyordum. 101 iyi bir alternatif olabilir sanki. :)

    YanıtlaSil
  9. Sadece evde pijamalar ile oturup dizi izliyor, kitap-blog okuyor ve yemek yiyorum :))) 101 oynamakta iyi fikirmiş aslında. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 101 bağımlılık yapıyor dikkat ediniz 😁

      Sil
  10. Amigurumi işini ilerlet, tanıdığım bazı kişiler bu işi ilerletti, şimdi insta ve youtube hesaplarından satıyorlar falan, çocuklar çok seviyor çünkü. Tarifler güzel, dediğin gibi evde bu tariflerle kilo da alabiliriz, dikkat etmekte fayda var;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım . yani hala elime almadım bu oyuncakları :) Artık yememe de dikkat ediyorum. 1 Kilo almışım bilee

      Sil
  11. Çok hoş bir yazı olmuş .
    Bende endüstri Mühendisliği okuyorum .
    Sizi takibe aldım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkürler. hoşgeldiniz. Ben de takibe aldım :)

      Sil
  12. harika bir yazı olmuş devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Adsız10 Nisan

    Selamlar sizleri takipteyim sizde son yazıma yorum yapıp takip ederseniz çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, son zamanlarda okuduğum Köpek Gibi Büyütülmüş Çocuk kitabını tavsiye edebilirim. Bölümünüzden dolayı da size bir bakış açısı kazandırabilir.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Ne yazık ki günler oldukça sıkıcı geçiyor .Ne yapalım katlanacağız :(

    YanıtlaSil
  16. Bu aralar yazmayı bıraktın

    YanıtlaSil